Sportlov

| Postat i: Mina vardagar
1
 
Idag har vi äntligen fått sportlov!! Har längtat så mycket och det roliga är ju att jag inte vet ett skit vad jag ska göra idag heller :/ Menmen har bara haft 3 lektioner idag och de andra lektionerna vart inställda skulle egnetligen ha haft 7 lektioner idag men vart 3 ist pgn läraren var borta/sjuka osv. Ganska soft skoldag ändå, sluta vid 12 tiden. Sen då har jag inte gjort någonting, har bara städat mitt rum och inget annat har bara chillat sen kollat på Ishockey (OS) också. Vill typ göra något kul idag men det snöar så jag orkar inte gå ut ens. Hela kvällen ska jag ta det lungt och göra rent mitt rum riktigt jag och mamma ska börja städa ännu mer i mitt rum hon ville hjälpa till så varför inte liksooom, städa bara undan lite kläder förut. Well, mååste städa rummet fint för då får jag beställa hem något kul idag, får se vad jag hittar;) Och så måste jag kolla på Ishockey igen snart innan jag städar för det är Canada mot USA längtar!!! Hoppas att Canada vinner!!! Menmen hööörs senare, puss. 
 
Hittills till Sportlov


Isabelle

Fin blogg!


URL: http://iisabellej.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: