♡cozy mozy♡

| Postat i: Mina vardagar
0
coooozy
 
Heeej alla fina. Idag är det fredag<333 och jag har sjukt tråkigt haha tråkigaste fredagen typ. Men just nu lyssnar jag på musik och ska kolla på nå film snart om jag asså orkar hehe och äter chips & äter choklad och ska hämta cola snart den fick inte vara med på bild tyvärr.. haha. Men har faktiskt inte gjort så mycket alls idag efterskolan var jag hemma senare var jag på ica och handla sen ducha och byta till myskläder och nu ligger jag här i sängen. Har lite plugg att göra men skit i det eftersom ska fan ta det lungt idag för har varit stressad typ hela veckan och gjort läxor osv så ska ta det lungt idag och imorgon kväll ska jag plugga + på söndag också.
 
Well, längtar iaf så sjukt mycket till imorgon för får äntligen träffa mina saknade vänner Indira och Sada. Seriöst har inte få träffa de på längeee pgn dom går i första ring så dom har bytt skola så har inte träffat dom på länge nu sist var det kanske innan höstlovet. Sååå kommer verkligen bli suuuuperkul att äntligen få träffa dom imorn. 
Hittills till ♡cozy mozy♡





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: