Studiedag

| Postat i: Mina vardagar
3
 
Idaag har jag studiedag så har inte haft nå skola idag och jag är typ halv sjuk också. Det var iaf ganska chill för man behövde inte ha söndagsångest, men min lillebror har typ smittat mig så jag är jätteförkyld nu och har lite ont i huvudet så ligger i soffan och kollar på tv. Snart kommer mamma hem då ska vi köpa kebabpizza eller så ska hon göra hemmagjorda vi får se hur trött hon är. Har inte gjort så mycket alls idag har bara suttit i soffan kollat på film och så somnat och har tagit hostmedicine och alvedon, har så ont i halsen så har inte kunnat äta något eller åt bara 1 macka. Well, ikväll ska jag kolla på film för jag har inte ork att plugga för har ont i huvuvdet så ska ta det lungt. 
Hittills till Studiedag


Anonym

Oh My God var många mössor du har! var köperd du det från?

Anonym

Vart har du köpt tröjan? svara gärna i ett inlägg :)

Sandra

Ååh du är så fin!


URL: http://sandraagustafsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: