Göranssoncupen

| Postat i: Mina vardagar
1
I helgen var jag på Göranssoncup och kolla på fotboll var där fredag och lördag och träffa massa saknade vänner där också. Det är liksom tradion att gå på Göranssoncupen det är ju en gång om året. Menmen det var iaf en najs helg och hann verkligen inte blogga eftersom var där hela dagen till på natten. Well, har haft 2 lektioner idag sen fick vi sluta pgn idrott lektionen & HK var inställd och vi hade bara de lektionerna kvar så vi sluta. Sååå soft asså. Så nu är jag hemma och slutade halv 10 och hade spanska och matte lektion, ska iaf plugga eftersom har ganska mycket saker att göra. Mååste verkligen göra klart massa skoluppgifter. Har så mycket saker att göra så det därför jag typ nästan aldrig bloggar pgn hinner inte, men ska försöka göra klart massa uppgifter nu.
Well, vi hörs ska äta nu ska föröska göra ett inlägg ikväll eller aa senare iaf. 
 
 
 
Hittills till Göranssoncupen


Anonym

vart köpte du din jacka?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: