1 December

| Postat i: Allmänt, Mina vardagar
0
 Kolla vad mysigt dom har gjort det på stan. Hade sett bättre ut om det var lite snö, tycker jag :)
 
 
Hej! Idag är det första december och det betyder att det är 24 dagar kvar till julafton och 1 månad till nyår. Åååh längtar så myckeet faktiskt well, igår var jag på stan haha jag vet att jag skrev att jag inte skulle ut men blev så som jag bestämde mig för mina saknade vänner som jag inte har träffat på evigheter väckte mig och fråga om vi kunde va självklart svara jag ja hehe. Var iaf på stan med Arin,Marie,Lana,Rahel och Amra och vi missade tyvärr Yohio :/// haha. Menmen idag ska jag iaf vara hemma och jag vakna typ 12 för en timme sen asså och just nu sitter jag och äter bullar till frukost såå jävla gott asså. Vart klar med mina musikuppgift man skulle skriva om en kändis och vart klar med den igår och engelska också eller har  typ en uppgift kvarså idag ska jag plugga till musiken för har prov imorgon så måste faktikst pluggaaa typ hela dagen:)) Rolig söndag va?? (a) 
Hittills till 1 December





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: