Eyyo

| Postat i: Dans, Mina vardagar
2
 
Hej alla fina! Mår ni bra? Har nyss kollat på killarna Livestream det var helt sjukt!! Slutade iaf kvart i 11 idag för vi var på förläsning en man berättade om andra värskriget han är var född i polen och var med och såg allt osv så han berättade hans livshistoria och visade bilder också. Det var ganska interssant faktiskt och sorligt, jag somnade för mina ögon var trötta hehe jag somna faktiskt inte för att det var tårkigt för det var faktiskt kul att få höra. Jag somna där men jag hörde fortfarande var han sa och blabla. Åt på doken efter och tog bussen hem och när jag kom hem så städa jag rummet och efter åkte jag till min dansträning och tränade ragga sista gången jag dansa idag innan uppvisningen och träningen gick faktiskt as bra idag förutom att jag stäckte min arm jättehårt så jag hade ont så sista minuterna så tog jag det lungt. Menmen när jag kom hem duscha jag fort och åt mat och samtidigt kolla på killarnas livstream åååh vad jag har saknat dom. Har inte sett dom på 3 veckor nu eller sista jag träffa dom var det då. Nu ska jag faktiskt typ börja plugga för har några saker att göra klart, längtar så mycket till jullovet så jag slipper skolan. 
 
Hittills till Eyyo


Anonym

Kan göra göra en video med dig och the fooo

Anonym

eller en fooomemorie som nästa alla foooers har gjort och lägg upp på bloggen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: