H E L L O

| Postat i: Mina vardagar
1
Hej allihopa!! Hur mår ni? Jag kom nyss hem från träningeen och ska duscha nu efter jag har bloggat klart hehe. Men jag är ganska svettig och idag tog vi faktiskt lungt de på träningen och gick genom alla steg osv och vi gjorde inte alls så mycket bara för att vi inte ska typ göra illa oss eller aa för uppvisningen är på nu på Söndag. Ganska taggad faktiskt, har min sista träning imorgon för den här terminen hade min sista träning idag på disco imorgon är det ragga. Aja men måste faktiskt ta och duscha nu för har ingen batteri på datorn och orkar inte springa runt och leta efter den så jag bloggar senare ikväll eftersom den stängs av när som helst. 
 
Får bli en bild på misg och Omar haha innan min dator dör för orkar inte leta efter andra bilder. PUSS
 
Hittills till H E L L O


Anonym

hej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: