Håret

| Postat i: Allmänt
0
Fick en fråga idag här på bloggen om jag hade färgat håret till svart? Ja det har jag gjort!! Gjorde faktiskt det för exakt för en vecka sen. Jag kände för att färga tillbaka till mitt svarta hårfärg pgn jag vill använda mitt löshår och jag ville inte göra mitt löshår ljusare så jag färgade håret till mitt naturliga hårfärg. Är faktiskt ganska nöjd och vart ganska trött på ombre som jag hade för haft det i fler månader. Tycker själv att jag passar i svart hårfärg och typ inget annat. 
 
Bilderna är sen i somras. Seeer ni hur bra Tessans locktång är eller?? Måste fråga henne om hon kan ta med sig den till skolan imorgon eller på onsdag, haha seriöst älskar hennes locktång igen slår den liksom.
Hittills till Håret





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: