Helg

| Postat i: Mina vardagar
0
 
 
Hej alla fina! Gårdagen var jag hemma hela kvällen och kolla på Idol med min lillebror Lukas eftersom var barnvakt åt honom och vi var ensamma hemma och jag orkade inte laga mat så vi gick ner till pizzerian och köpte kebab pizza och sen var vi inne på ica också och köpte chips,läsk och glass. Senare satt vi på soffan och kolla på idol och Kevin vann ju men tyckte att Elin borde ha gjort det för hon förtjänar det mer. Menmen THE FOOO MINA KILLAR uppträdde också skulle också ha vart på idolfinalen men hade ingen att gå med för jag ville se mina killar. Seriöst dom var så duktiga och är så jävla stolt över dom och när jag såg dom igår på tv:n så börja jag sakna dom ännu mer det var 3 VECKOR sen jag träffa dom, känns så sjuuukt längesen. 
Hittills till Helg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: