Rockabilly

| Postat i: Allmänt
1
 
I fredags så hade vi skolmaskerad, där hela skolan skulle klä ut sig asså alla elever och lärarena. Det var faktiskt ganska kul, jag några tjejer i klassen klädde ut sig till "Rockabilly" fast det var mest ragga stil (ni förstår hur jag menar). Jag och mina girls vann faktiskt nästan, vi hade så här "tävlig" vem som hade klätt ut sig bäst. Roligaste skoldag vare för vi jobbade ingenting + det var luchia, vi alla 9or på skolan kollade även på skräck i Aulan, det var ganska najs ändå. Jag satt på Lanas knä typ och jag skrek typ mest av alla 9or satt och skrek typ själv haha sällan jag, men vi kollade på Insidious serri jag hatar skräckfilmer, äckligaste filmen jag har sett i mitt liv faktiskt. Haha låter lite roligt att vi hade maskerad på luchiadagen haha.
Hittills till Rockabilly


Elin

Stilen ni hade såg bra ut <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: