UPPSALAAA

| Postat i: Mina vardagar
0
Hej! Igår efterskolan så åkte jag till Uppsala, eftersom vi ska fira jul här med kusinerna och mamma skulle åka bort så vi åkte hit igår. Så är ledig från skolan nu i 3 dagar sen är det jullov så man kan ju säga att jag har fått jullov nu;) Mina kusiner är iaf i skolan, så jag är hos dom med min familj och mina moster jobbar så vi har typ ingenting att göra sitter och spelar Wii med min lillebror Lukas haha. Men min kusin Rahel kommer iaf snart hem eller klockan 4 sen vet jag inte vad vi ska göra vi ska väl hitta på något, inför imorgon har vi planer eftersom hon slutar klockan 12 och det är världspremiär till Justins nya film "BELIEVE" och vi har biljetter!! Så vi ska väl på bio och massa andra tjejer, berättar mer om det imorgon. Menmen nu ska jag fortsätta att spela Wii, så vi hörs senare eller om en liten stund typ! ;) 



(Vet att jag har snyggaste resväskan) ;))) 
Hittills till UPPSALAAA





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: