Dans,dans,dans

| Postat i: Mina vardagar
0
Haha dör vad gammal bild på mig och Oscar Enestad. hahaah ser ni vaad små vi ser ut eller? haha båda har förändrats as mycket. 
 
Hej alla fina! Ska snart dra och träna, har disco träning är inte så taggad alls haha. Jag missade förra träningen så har säkert missat ganska mycket och kommer typ ligga lite efter så måste filma alla nya steg idag well, det är 2 gånger kvar innan uppvisningen så måste faktiskt gå på dom sista träningarna och inte försöka missa något. Vi ska säkert bara gå genom alla steg och bestämma vad vi ska ha för kläder osv idag på träningen tror jag. Iaf skolan gick bra idag vi hade inte alls så många lektioner idag och det var ganska skönt imorgon har jag matte prov fast det tror jag kommer gå ganska bra. Menmeen måste faktiskt typ börja byta om nu sen dra och träna slutar 8 då ska jag duscha sen plugga och äta sen typ sova kanske kommer ett inlägg ikväll, vi får se. 
 
Well, har ni märkt att det är ny design och header och allt på bloggen?;) Vart faktiskt nöjd med det. 
 
 
 
Hittills till Dans,dans,dans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: