Fridaay, wohoo

| Postat i: Mina vardagar
0
 
 
Wohoo asså äntligen lite helg har varit så trött på skolan dom senaste dagarna. Har haft massa med plugg så det blir lite skönt med helg fast ska fortfarnade plugga under helgen så himla jobbigt men jag måste. Aja var nere i pizzerian och köpte kebab pizza och så köpte jag chips,läsk köpte julmust såå gott godare än vanlig cola tycker jag. Så ikväll ska jag faktiskt plugga och hela helgen ska inte ens va med nå kompis eller något ska va hemma har jag bestämt mig haha önskar mig lycka till haha eftersom ska va hemma hela helgen har aldrig gjort det förr hehe. Asså på en sån här underbar fredag ska jag va hemma och plugga haha vill typ dö. Ska ta och duscha nu och ha på mig myskläder och äta chips och dricka julmust och plugga :) 
Hittills till Fridaay, wohoo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: