Gårdagen

| Postat i: Mina vardagar
0
Bild från gårdagen. 
 
Hej alla fina läsare. Igår så var jag med Lana och Rahel och vi var på ica och handlade och köpte massa onyttiga saker och bara myste och gjorde våran traditon som vi brukade göra förut och pratade om allt och lyssna på musik och bah chilla. Sen hade vi en egen party hahaha nej men vi satt och gjorde massa roliga snap och skicka till alla i vår lista, haha vi hade så roligt haha vi måste göra våran tradion snart igen. Idag så följde jag mamma och min lillebror hem till min mammas kompis och sen kom hem för en stund sen och har typ precis duscha klart och ätit och beställde nyss hem jacka till mig och mamma eftersom ville ha en ny vinterjacka. Jag beställde hem en mössa i tisdags och har fortfranade inte fått hem den skulle egentligen få den i torsdags eller i fredags men har inte fått hem den än så hoppas att den kommer imorgon annars kommer jag få damp haha för jag orkar inte vänta för det är fett jobbigt. Menmen aa jag vet inte vad mer jag ska skriva nu haha sällan ;)
Hittills till Gårdagen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: