Hello

| Postat i: Mina vardagar
2
Jag och min babe! 
 
Hejsan alla fina läsare. Mår ni bra? Har faktiskt inte bloggat riktigt dom senaste dagar har jag märkt,hehe. Men iaf har haft träning i tisdags och igår och sen har jag gjort lite läxor så har typ inte hunnit blogga så mycket. Aja just nu har jag världens träningsvärk, har varit på stan för var och kolla på teater med skolan (sjukt tråkigt) jag somnade för det var verkligen tråkigt man kunde inte ens skratta åt nångonting haha och teatern var as lång 2 timmar. Menmen kom för ungefär nå timme sen och har ätit lite onyttiga saker och så åt jag tacos nyss också, sjukt gott och ganska länge sen jag åt det. Men hallå kan ni typ ta och kommenetera och typ tipsa mig om vad jag kan blogga om??? behöver eran hjälp, för tycker att de är ganska tråkigt om ni ska få läsa om mina vardagar hela tiden så behöver eran HJÄLP vad ni vill läsa om här på bloggen!! SÅ KOMMENTERA GÄRNA OCH TIPSA MIG LITE!!! :D
Hittills till Hello


Emma

Du kan ju blogga om typ låt tips från spotify elr nåt!!:)

Hanna

blogga mer om the fooo och lägg upp bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: