Lördag!

| Postat i: Mina vardagar
0
 
Hej! Igår kväll så åkte jag Lana och Tessan till stan för vi skulle fika på wayne's och när vi kom dit så fanns det inte så mycket saker att äta eftersom allting var typ slut och vi stack dit för att äta cheescake och det var slut så vi köpte bara smoothie. Vi chillade en stund där och sen stack vi till donken för vi var hungriga och där träffade vi på Moa,Hanna,Moa,Bianca och vi var med dom en lång stund och vi käka prata om allt osv. Senare stack dom vid 9 och vi stannade kvar och träffa på andra människor. Haha vi hade så jävla roligt igår ikväll vi var inne på donken i 4 timmar sen kom Lanas bror och hämta oss och skjutsade hem mig. När jag kom hem så kolla jag på film och somnade nästan på engång hahah var jättetrött. Aja idag så skulle jag på öppet hus på bessemer men det blev inte så för glömde bort det sen typ precis när jag vakna så fråga rahel om vi skulle dra dit och jag hade precis vaknar så jag orkade inte för var ändå där igår med skolan nästa heldagen och kolla på den linjen jag ville gå på så ja. Meen idag vet jag inte vad jag ska göra, vi fåår se vad som händer ;) 
Hittills till Lördag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: