Sjuuk

| Postat i: Mina vardagar
0
Godaaaste drickan!! 
 
Tjooo! Mår ni bra? Idag stanna jag hemma från skolan eftersom igår var jag sjuk eller vid typ 5 tiden fick jag min migrän då sov jag och vakna vid 10 på kvällen och kunde inte somna hela natten, och får faktiskt inte migrän så ofta men får det oftast när jag är stressad osv och då behövde jag vila. Alla 9or var ändå på besök på en annan skola där jag inte ska gå så det var ändå bra att jag inte missa någonting för kommer ligga så efter annars haha. I lördags var jag med Lana och sov även där för klockan var så sent när jag skulle hem så sov där och hade det jättekuuul. Idag vakna jag typ vid 10 och duschade osv sen sov jag på soffan och sen har jag bara suttit och kollat på tv och vilat lite, så har faktiskt inte gjort något alls idag ska kolla klart nu på "Känn ingen sorg"  och äta lite pringles som mamma och lillebror kom med till mig. Ska iaf till skolan imorgon för mår mycket bättre än vad jag gjorde igår ikväll för har tagit min tabletter. Ajaa men nu måste jag forsätta kolla på filmen så vi höörs finisar. 
Hittills till Sjuuk





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: