Ägg & Bacon.

| Postat i: Mina vardagar
0
Gjorde frukost åt oss hemma här pgn mamma är ej hemma! Älskar verkligen Ägg & Bacon bästa som finns till frukost och lätt godaste och bara Nutella med ingenting är så sjukt gott.
 
 
Godmorgon alla! Har precis ätit mat innan de duchade jag och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och chillar. Idag ska jag faktiskt inte göra så mycket ska ut en stund senare och igår gjorde jag ingenting eller jo var hemma och kolla på film och serie o åt massa onyttiga skaer och så gjorde jag inte alls så mycket och somnade ganska tidigt för var as trött. Haha rolig fredag va ?(a) Planerar med minaa fina vänner när jag kommer till dom i Stockholm, åååh kommer bli så sjukt roligt, åker dit nästa söndag och kommer tillbaka efter en vecka eftersom vi har höstlov. Har saknat alla mina fina vänner i Stockholm och killarna (The Fooo) kommer bli så kul att få träffa dom, har inte träffat dom på 2 månader nu typ så kommer bli kul. 
Hittills till Ägg & Bacon.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: