AloeVera

| Postat i: Mina vardagar
1
 
Köpte Aloevera dryck idag i skolan med tjejerna, älskar det. Fast inte när man har druckit för mycket då är de inte lika gott. Första gången jag smade dom var det för några månader sen och jag gillade faktiskt drickan direkt för innan förut massa sa att den inte alls var nå god osv. Men själv tycker jag faktiskt om den. 
 
Hellooo alla! Mår ni bra? Just nu ligger jag i sängen och ska typ börja plugga lite har massa saker som jag måste bli klar med tills på fredag typ och har inte ens gjort hälften. Asså kan säga att jag verkligen inte orkar plugga, har inte ens tid till att plugga. Missade träningen idag bara för att jag missade bussen vart as sur för ville verkligen vara med på disco träningen idag, söög ska alltid missa bussen typ även fast är där i tid. Hade badhus med klassen idag också simmade 40 vänder och vart stolt för gjorde (mini klassiken) jag orkade inte göra stora pgn vart as trött haha och det var ganska jobbigt kan jag säga och just nu är jag trött eller min kropp är trött har typ ingen ork. Btw PLL kommer ju ut i Usa om 2 timmar och jag hade tänkt att vara vaken och kolla på den Live och den börjar klockan 2 inatt och den håller på i 2 timmar för nya avsnittet är 2 timmar lång (har jag hört) men då kommer jag inte orka med skolan imorgon så jag ska kolla på Swefilmer imorgon ist så tänker inte kolla på Live som jag hade tänkt att göra i början. Jag kommer få damp på alla som kommer twittra vad som har hänt och skriver ut saker som har hänt på nya PLL avsnittet asså dom som kommer kolla inatt kommer säkert göra det så kommer få damp,så fundera att inte kolla på twitter imorgon innan jag har sett avsnittet för vet precis hur alla är. Meen aja vi hööörs.
 
Godnatt alla fina läsare!
Hittills till AloeVera


Sandra♥

Vart kan man köpa de vattnet? vart ju sugen på att prova nu! ♥

Svar: Ica,coop,statoil och såna affärer! ♥
Saron Zekariyas


URL: http://sandraagustafsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: