Frågor om mina boots!

| Postat i: Frågor och svar
1
Har fått 2 anonyma frågor om var jag har köpt mina boots som ja la upp på bilden. 
Så ser dom ut, tycker att dom liknar lite som Primeboots. Jag älskar dom verkligen sjukt snygga är dom verkligen och dom är jätte sköna på insidan för de är typ ull i dom. Jag beställde dom på datorn för 2 veckor sen från Skopunkten, kostar bara 399kr så värt att köpa dom och fick hem dom direkt efter 2 dagar. Aja hoppas att ni är nöjd med svaret! :D 
Hittills till Frågor om mina boots!


Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra kväll, Kram! ^^


URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: