Hööööst

| Postat i: Mina vardagar
0
Så jävla mycket löööv ute och så kallt är det. Kommer börja snöa nästa vecka eller nån gång under veckan har jag hört. Jag längtar abslout inte till vinter, för kommer bli så kallt och jobbigt. 
 
Holaaa! Mår ni bra? Just nu sitter jag och lyssnar på muuusik och gör typ ingenting så passade på att blogga. Idag gick jag bara i skolan halva dagen sen var vi på göransson arena för de var nå sak där och där va alla elever från Sandviken,Gävle osv. Haha de var så här saker överallt och man kunde gå testa osv och i varje ställe fick man godis/läsk/varmchoklad/chips/kakor/bullar och massa andra saker också haha jag och mina kompisar gick runt lite överallt och åt. Vaaart jätte mätt för åt verkligen för mycket godis och andra saker, kan iaf säga att vi hade såå roligt och typ några berättade om gymnaisum valet osv eftersom går i 9an. Ajaaaa imorgon är det fredag åååh längtar så mycket till helgen vill bara vila hela helgen och inte göra ett skit bara sova ut osv. För orkar verkligen inte med skolan just nu, skolan tar typ över mitt liv :/ 
Hittills till Hööööst





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: