Om mig!

| Postat i: Allmänt
0
Hej alla fina läsare! 
 
Haha ja jag har skaffat en ny blogg igen och tänker vara kvar här på den här bloggen för evigt. Den andra bloggen jag hade innan gick inte och ändra på design det var nå fel så jag lära byta och nu har jag bytt till den här. 
 
Iaf nu ska jag berätta lite om mig själv!! 
 
Jag heter Saron Zekariyas och bor i Sandviken (ligger utanför Gävle). Jag är från Eritrea och är 15år gammal och går i 9an sista året på högstadiet, jag går i Söderskolan. Jag Dansar 2 gånger i veckan och kan hända att jag tävlar ibland också, kan säga att dans är bästaa som finns. Annars på min fritid är jag med vänner,familj osv. Som kanske många vet så älskar jag Justin Bieber han är mitt allt. Och samma sak med The Fooo. Så kommer blogga om dom då och då haha ;)) Men annars kommer ni få läsa om mina vardagar,musik och typ allt i en tonårsliv. 
Haha mer vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om mig själv så de får nog räcka med de jag har skrivit. Ni får också jäätte gärna kommentera och tipsa lite vad jag kan skriva om här på bloggen. 
 
Men jag hoppas att ni gillar min blogg. Puss.
 
 
 
 
Hittills till Om mig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: