Saknar honom.

| Postat i: Mina vardagar
0
Saknaar Omar Rudberg (från THE FOOO ni som inte vet) Saknar iaf honom otroligt mycket. 
 
Hej alla finaa! Har ni haft en bra dag? Själv så har jag haft en bra dag. Har nyss duschat har ätit också och har varit på dans träning idag också, trääningen idag fick faktiskt såå bra. När jag kom hem efterskolan så bytte jag om till tränings kläderna och så åt jag sen drog jag till danseeen. Är iaaaf ganska trött, måste skicka in idrottsuppgiften snart också och så ska jag faktiskt kolla lite på so:n sen ska jag sova är trött, har träningsvärk sen igår och tagga mer träningsvärk imorgon dååå för idag körde vi ganska håårt haha. Aja rolig onsdag va? haha nej verkligen inte. Haha nuuu vet jag inte mer vad jag ska skriiiva, haha sällan jag ;)
 
Hittills till Saknar honom.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: