Trött daaag

| Postat i: Mina vardagar
1
Bjuuder på en snygg bild på mig och min väään från todaay. Snygga va? (a) 
 
 
Hellooo alla fina. Har precis käkaat mat och duschat, har varit på träning hade dans träning och kan säga att de faktiskt gick braaa idag. Tidigare idag så var jag hemma och så var jag med Rahel en stund också efterskolan haha vi gick hem till henne och åt bullar för jag var sugen på det,hehe. Annars jag har bara vart i skolan och idag var jag faktiskt trött i skolan för kändes som jag inte sov ett skit inatt haha, därför ska jag ta och lägga mig tidigt idag. Har egentligen svenska saker som jag ska göra klart men de orkar jag verkligen inte meeed!!! Så får nog göra det imorgon efter träningen ist för har träning klockan 5 och idag hade jag klockan 7 så nu är jag faktiskt as trött. Hatar vekligen att börja klockan 8 förutom på måndaagar då har jag sovmorgon, vill ha sovmorgon varje dag. Ajaa puss och hej nu ska jag försöka sova. Godnatt!! :*
Hittills till Trött daaag


Anonym

Vart har du köpt dina Boots? Jättesnygga var dem!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: