2013

| Postat i: Allmänt
1
2013 är bästa året jag har varit med om. Det har hänt så mycket och allting har gått så fort. Jag faktiskt upplevt en av mina största drömar och det är att jag har sett Justin Bieber LIVE och han tog min hand. Har upptäckt ett nytt pojkband som jag har fått träffat väldigt mycket och har fått 100 nya vänner genom dom, vissa är väldigt nära och vissa är bara så man snackar med då och då och träffar när man är i stockholm. Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt varit väääldigt mycket i Stockholm i år, mest i somras var där nästan hela sommarlovet fast har inte varit där nu på 1 månad snart 2 (tror jag). Sommarjobbade i 3 veckor och det var dom dagarna jag var här hemma sen var jag i Stockholm och Uppsala hela sommaren. Jag konfirmerade mig i år också. Har även varit på massa spelingar/konserter. Äveen haft roligt med mina fina vänner och gjort massa roliga grejer. Haha kommer inte så så mycket saker nu men det har hänt massa roliga saker iaf. 
 
2013 helt klart bästa året jag har varit med om massa minnen osv, allting har varit så bra. Fast tror att 2014 kommer bli bra men ingen slå 2013 liksooom.
 
Nu är det 2014 och täänker iaf sköta skolan, satsa mer på bloggen och ta och vara på tiden. 
                                                                                                                                                                   
 Lite bilder från 2013
 
Hittills till 2013


Anonym

Ser ut som ett riktigt härligt år!


URL: http://clararingqvist.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: