chill

| Postat i: Mina vardagar
2
hehe aa jag är förälskad i mina skor, som ni ser :)
 
Holaa! Hur mår ni? Haha vet att jag är sämst på att blogga men igår orkade jag verkligen inte blogga hade tråkigt men orkade inte blogga men jag fixade headern (som ni kanske har märkt). Men jag har iaf blivit sååå förskyld och har haft ont i halsen hela dagen och min röst låter typ en en apa?? haha. Åt precis bacon, serri godaste som finns, äter det minst 2 gånger i veckan typ har ätit det över 2år nu typ minst 1 gång i veckan så är lite beroende av det och vi har tradion att vi äter varje fredagar på morgonen för mamma börja jobba sent då. Hinner inte göra dom andra skoldagarna. Ajaa ikväll ska jag beställa en jacka från junkyard eller ska göra det typ snart, när mamma har pratar klart i telefon hon har typ snackat i 1 timma nu? Menmen annars ska jag inte göra så mycket ska äta onyttiga saker har choklad,läsk,chips och bär hemma, kan det bli bättre? nej. 
Hittills till chill


Amanda

kan du ha bloppis på bloggen så säljer du dina gamla kläder och kläder du inte använder? du har jäte fina kläder och stil.

Lotta

Sv. Joda, det är bara bra med mig idag :) Har du några roliga planer för den nya veckan? =)


URL: http://olesenstjej.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: