Dålig uppdatering

| Postat i: Allmänt
2
Hejsan, vet att jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna. Folk har frågat mig på bloggen och instagram varför jag inte bloggar längre men nu är jag tillbakaa. Har faktiskt inte haft tid, eftersom kom hem idag från Uppsala och har haft det superkul där med kusinerna och alla andra. Vi har sovit för mycket där haha men fira jul där och nyår och det var väl kul och alltid lika roligt att öppa presenter och sen har jag faktiskt shoppat lite också. Menmen kom hem ganska tidigt today och har bara städat rummet och sen var jag ute och gick med Rahel som jag inte hade träffat på länge så det var kul att höra vad hon gjorde underlovet jag var borta osv. Ajaa har typ duschat och ligger i sängen och dricker Pepsi och haha chipsen är slut :( 
 
Har bestämmt mig att jag kanske ska sitta och göra lite inlägg ikväll och sen ska jag kolla på Gossip Girl. 
 
 
Denna drickan är bara såå god, hehe andra gången jag dricker den men är den är sååå god ska börja köpa den ganska ofta nu. ;) 
Hittills till Dålig uppdatering


Anonym

Kan du börja uppdatera instagram ganska ofta nu?

Anonym

Jag menar din instagran




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: