Danceee

| Postat i: Mina vardagar
1
sällan jag äter onyttiga saker ;)
 
Hej allaa!! Har snart året första dansträning wohoo är ganska taggad. Börjar klockan 6. Aja skolan gick iaf ganska bra förutom att jag var så jävla trött hela dagen. Weell det är torsdag och det betyder att det är fram imorgon wheeey längtar för kommer bli en najs helg kan berätta sen vad jag ska göra. Haha känner att den här inlägg är astråkig men kände för att uppdatera liteee, för har ingenting att göra nuu. Menmen mååste klä på mig nu till mina träningsklädeeer sen måste jag tagga och träna btw har street träning todaay. Hör kanske då ikväll? :)
Hittills till Danceee


isabella

Gott! & vilken fin header du har! :)


URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: