Hallåheeej

| Postat i: Mina vardagar
0
 
 
Hallååhej! Hur mår ni? :D Som ni kanske har märkt har jag ny header och så har jag fixat lite på designen. Vad tycks? Jag tycker iaf att det ser helt ok ut just nu ;) Aja är trött haha vet inte varför men vart astrött efterksolan och somna typ i en halv timme sen vart jag väckt av mamma pgn jag kommer inte kunna somna inatt annars, the typical jag asså. Men ska inte göra så mycket idag så ska faktiskt leka med min lillebror Lukas som är 5år han frågade om jag ville leka med hon och jag bah aa snart haha så ska leka med honom haha. Skolan gick asbra idag vi hade inte så många lektioner och vilket är bra, på tisdagar har vi mest bara chill lektioner idrott,hk,e-tid matte och spanska bara och det tycker jag är bra. Ganska skönt att jag slipper ha dansträningar på tisdag kvällar, det var verkligen jobbigt men nu ska jag bara träna på torsdagar tror jag eller vi får se om jag ska dansa något mer förutom street. Menmen nu ska jag leka med Lukas pgn lovade honom och han sitter bredvid mig och tjatar haha. Så vi hörs kanske senare :*
Hittills till Hallåheeej





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: