Hejsaan

| Postat i: Mina vardagar
2
Hejsan alla fina! Vet att jag har varit sämt på att blogga, men ska för bättra mig! 
Jag började skolan igår och det har gått bra igår och idag, känns jobbigt att gå och lägga sig tidigt eller det går inte ens att somna + så är det svårt att gå upp på morgonen. Skönt att det är iaf fredaag imorgon, äntligen! 
Juuste jag kommer ha frågestund häär på bloggen!! Niii måååste tänka på lite frågor ni kan ställe till mig haha;) Men frågestunden kommer på bloggen imorgon eller ikväll men jag tror imorgon eftersom är jätteeetrött och ska bara kolla på Gossip Girl idag och bara chilla haha. Menmeen jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så det är typ därför jag inte gör så många inlägg per dag. Men när jag har frågestunden kommer ni få tipsa mig lite vad jag kan blogga om, för jag vill blogga om någonting som ni vill läsa här på min blogg. 
 
Om ni har nå tips vad jag kan blogga om så får ni jättegärna kommentera!!! Puss. 
 
 
Bild frååån yesterday ;) 
 
Hittills till Hejsaan


Anonym

kan du ha en shoutout tävling?

Sara

Kan du visa varje gång du har köpt eller beställt något




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: