PLUGGA,PLUGGA

| Postat i: Allmänt, Mina vardagar
1
 
Weeeell, ska alltså plugga hela kvällen idag, kul? nej.
 
Hejsan alla! Är svintrött och förkyld och låter fortfarande som en apa, hahah. Jag ska iaf börja plugga nu direkt efter jag har skrivit klart det här inlägget för MÅSTE verkligen plugga eftersom har Matteprov imorgon och jag kan lite gran och så har jag spanska glosor och jag kan så här mycket:000000. Men ska ta och trääna så kanske jag kan några ord hehe har matteprov direkt på morgoen och sen spanska efter sååå jobbigt. Aja jag hoppas att det kommer gå bra iaf, för ska verkligen ta och plugga matten nu eftersom MÅSTE kunna lite mer om procent några saker är fett enkla och några är svåra. :/ Haha och jag är trött, ville sova efterskolan men då skulle jag inte kunna sova hela natten typ. Ska börja plugga nu hela kvällen och sen ska jag kolla på PH innan jag somar hehe. Såå vi hörs imorgon eller kanske ikväll alla fina. Puss och hej, 
Hittills till PLUGGA,PLUGGA


Anonym

krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: